Tijdens mijn inspiratiesessies maak je kennis met mijn
uniek story-model. Meestal zijn mijn lezingen incompany of op een event.

Je krijgt een sessie met veel voorbeelden en verhalen. In kleinere groepen wordt het publiek uit uitgedaagd hun verhaal te vertellen.

Onderwerpen:
Leadership & Corporate Storytelling I Personal Storytelling I Brand Stories

 

In-Company Inspiratie



  • “Raf Stevens weet op een boeiende manier inzichten bij te brengen over het nut van storytelling voor ieder bedrijf. In deze competitieve omgeving waarin velen actief zijn, komt het er immers in eerste instantie op aan de interesse van uw publiek te wekken. Storytelling kan hierin een cruciale rol vervullen!”
    -Sebastiaan Vanneste, Unizo
  • “Je hebt me niet alleen overtuigd van de kracht van storytelling om verbondenheid te creëren, maar ook kreeg ik een duidelijk kader mee hoe we storytelling kunnen inzetten. Ik ga er mee aan de slag. Bedankt om me te inspireren!”
    -Leen De Smet, Learning & Development Manager MSD
  • “Raf heeft op een paar uur zowel de basics als zeer nuttige tips kunnen meegeven ivm storytelling, en dit op een manier die gemakkelijk toepasbaar is en waar je snel resultaat mee kan boeken.”
    -Thomas Devroe, Brand Manager Danone
  • “Zeer inspirerende avondsessie bijgewoond waarin Raf op leuke en effective wijze de basis principes van “story telling” heeft bijgebracht, aanrader!”
    -Thomas Deenen, Commercieel Directeur Brabantia Benelux
  • “Raf made a refreshing, attractive, inspiring interactive workshop for the KBC prospection sales force. Tell your story with emphaty and impact and connect with everyone and do it everytime, again and again.”
    -Luc Weyts, director Private banking network KBC Bank
  • “I have worked with Raf for a workshop Storytelling. Raf gave the storytelling workshop for a group of executives and project managers. For many it was a real eye opener. Raf is a passionate and enthusiastic keynote speaker. We will work together again in the future.”
    -Paul De Ligne, corporate communications Vlaamse Landmaatschappij
  • “We invited Raf to give a workshop on storytelling for 20 persons involved in university cooperation for development. The workshop was really an eye opener. I like the enthusiasm of Raf and his passion for storytelling. He showed us that storytelling is not only a nice façade for your organization. It is about the essence of what you are doing and where you stand for.”
    -Hans Van de Water, Programme officer VLIR-UOS
  • “En une demi-journée de formation, Raf a réussi à intriguer, intéresser et enthousiasmer une équipe de Comm interne, pourtant déjà bien expérimentée. Raf est un conteur hors-pair, débordant de créativité et maîtrisant très bien sa matière. Un bol d’air frais pour aider quiconque actif en communication à se réinventer!”
    -Florence Bribosia, Head of Internal Communications ING

Keynote Lezingen



  • “De presentatie van Raf tijdens de Performance Session Antwerpen was schitterend. Zijn spontane, eerlijke en directe aanpak werd ten volle geapprecieerd.”
    -Bruno Mortier, Unit Directeur D’M&S
  • “De lezing van Raf werd door onze deelnemers heel erg gesmaakt! Hij brengt zijn boodschap ongelofelijk sterk, zowel inhoudelijk als vormelijk.”
    -Wim Van Hoof, Tele’Train klantenevent
  • “Raf understands how to involve an audience by embracing his own natural flow. He’s kind of a modern priest on an endeavour to stop some major managerial nonsense.”
    -Steven Lalmant, Service Delivery Manager BeLux
  • “Loyalty start met straffe verhalen” was de titel van ons klantenevenement. Top sessie!”
    -Rudy Van Halle, Marketing Manager Belgian Post Group
  • “Een heel inspirerende sessie storytelling achter de rug. Veel praktische, onmiddellijk bruikbare tips die niet alleen je verhaal maar ook je vertrouwen versterken. Ook de interactiviteit was een grote troef. Bedankt Raf!”
    -Régis Birgel, Sales & Business Director Vivaldis Interim
  • “Gisteren veel energie en inspiratie opgedaan tijdens de Business story telling sessie met Raf. Raf challenged je om je Business story telling authentiek en persoonlijk te maken en tegelijkertijd “echte” connectie te maken met je toehoorders. Een sessie voor “sterke” leiders die zich kwetsbaar durven opstellen en zo “sterke” verhalen kunnen vertellen.”
    -Johan Schepers, Country General Manager Benelux SodaStream
  • “Onze leden en starters van Netwerk Ondernemen vonden de workshop rond corporate storytelling enorm inspirerend. Raf zorgde voor een goede balans tussen theorie en praktijk waardoor iedereen op het einde van de avond met veel nieuwe ideeën naar huis is gegaan. Dankzij corporate storytelling kan u betere klantenrelaties opbouwen en trekt u ook meer potentiële klanten aan. Een echte aanrader!”
    -Elise De Laet, Communicatie Manager Netwerk Ondernemen vzw





“Raf is a passionate keynote speaker who is highly appreciated amongst our customers.”

-Jan Puype, zaakvoerder sprekersbureau Read My Lips

CONTACTEER MIJ



                

Naam (*)

E-mail (*)

Bericht