Deze mensen geloven in de kracht van een sterk verhaal.
Geloven dat verhalen verbinden. En dat echte mensen de drijvende kracht zijn achter authentieke communicatie.

 

Derbigum – Verhalen voor cultuurverandering

Storytelling traject:

Stap 1: het waarom van Derbigum vastleggen in een inspirerend kernverhaal.

Stap 2: directie training storytelling for teams

Stap 3: sales storytelling training

Stap 4: intern werken met verhalen



Scia – Directie Storytelling for teams


Visie , misie en kernwaarden blijken papieren tijgers. Bureaulades liggen er vol mee. De ceo van Scia zag dit anders en stelde zich deze vraag: hoe krijgt het management de visie tussen de oren van alle medewerkers en zorgen ze ervoor dat iedereen er ook naar handelt?

Stap 1: We vertaalden de abstracte kernwaarden en visie naar een inspirerend verhaal.

Stap 2: We trainden de directieleden en maakten betere storytellers van hen.

Vdab – Corporate stories


“Raf begeleidde onze organisatie en enkele leiders in het intern beter communiceren van ons verhaal. In het kader van ons ‘Ronde van Vlaanderen’ communicatieproject -waarbij we alle medewerkers wilden verbinden rond ons strategisch verhaal- was de bijdrage van Raf een echte meerwaarde.”

Stap 1: De implementatie van de corporate story met een big bang: story-roadshow doorheen Vlaanderen.

Stap 2: co-creëren en delen van een heleboel kleine verhalen die de corporate story tot leven brengen.


Janssen Pharma – corporate story & patient verhalen


“Raf wrote the story of Janssen in a very simple and gripping way. We received many spontaneous kudos for the emotional power of the story. So much better than the usual sterile corporate speak.”

Stefan Gijssels, VP Communications & Public Affairs, EMEA

Gemeente Edegem – van beleidsnota tot inspirerend verhaal


Samen met Raf zijn we aan de slag gegaan om onze toekomstvisie meer ‘pit’ te geven. Dankzij zijn ervaring, enthousiasme en kritische vragen slaagden we er in om onze saaie ambtelijke tekst om te zetten in een wervende en inspirerende tekst die niemand onberoerd laat.

Katleen De Prins, Gemeentesecretaris Edegem

Toerisme Vlaanderen – marketing storytelling strategie


“Raf Stevens begeleidde onze organisatie met advies over hoe we beter konden communiceren mét onze doelgroep ipv aan de doelgroep. En dat resulteerde in prachtige verhalen.”

Elke Dens, Directeur Marketing Toerisme Vlaanderen

Imec – ontwikkeling van een story-line voor IC-Link


“We were very unclear on WHY we did what we did. Working with Raf we developed a story-line which clearly and effectively communicated why we existed. Although we are quite a technical organization, Raf quickly assimilated a large quantity of information about how we worked and transformed it into a simple message using very creative story-telling techniques.”

Phill Christie, Imec (IC-Link)

Logo de zorgcirkel
Logo Willemen
Logo Vivaldis interim
Logo Toerisme Vlaanderen
Logo Siemens
Logo Puratos
Logo Carglass
Logo Scia
Logo VDAB
Logo Janssen
Logo Imec
Logo Go
Logo Gemeente Edegem
Logo Deltalight
Logo Belven
Logo Friesland Campina
Logo AZ Sint Maarten
Logo Ageas